دیدگاه مردم نسبت به نقاشی ساختمان

برای اینکه آپارتمان تان را به بخش های مختلف تفکیک کنید، مثلا بخشی را به میز کار اختصاص دهید، فقط کافی است دیدگاه مردم برای دیوار آن قسمت رنگ متفاوتی در نظر بگیرید. البته بهترین کار این است که این رنگ با سایر دیوارها تضاد زیادی نداشته و از همان خانواده اما کمی تیره یا روشن تر باشد. نقاشی ساختمان

-آشپزخانه یکی از فضاهای عالی است که می توانید رنگ های مختلف را داخل آن امتحان کنید. بهتر است بشقاب های چینی تزئینی را روی دیوار بیاویزید. در این صورت در استفاده از فضا صرفه جویی می کنید و البته رنگ های بیشتری را در آشپزخانه نمایش می دهید. اگر در مراحل اولیه ساخت آپارتمان هستید کاشی ها را رنگی انتخاب کنید و از به کاربردن رنگ های تند نترسید. در اینجا هم می توانید رنگ یک دیوار را متفاوت انتخاب کنید. چیدن ظروف ادویه روی پیشخوان و استفاده از ادویه هایی با رنگ های مختلف هم یک راه دیگر برای داشتن آشپزخانه ای شاد و رنگارنگ است.

دیدگاه مردم

با استفاده از گچ بری، مرز سقف و دیوار را از هم جدا کنید. گچ بری ها و قرنیزها، نمای افقی جالبی ایجاد میکنند، بخصوص زمانی که رنگ آن ها از دیوار متفاوت باشد.

۷- اشیاء مورد علاقه را یک جا قرار دهید:
برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل مجموعه اشیا مورد علاقه ای را که از جاهای مختلف جمع کرده اید، روی طبقات یک ویترین یا چند قفسه یک جا بگذارید. به این ترتیب فضای خالی یک دیوار را پر کرده و خانه همیشه مرتب به نظر می رسد.

۸- وسایل را چاشنی کار کنید:
فضای یک اتاق را با وسایل درونشان به هم مربوط کنید. با توجه به مدلی که انتخاب کرده اید، روش های مختلفی برای مرتبط کردن وسایل وجود دارد. با فرش، کوسن، شمع، گل های خشک، یک قفس تزیینی پرنده و بسیاری موارد دیگر می توان این ارتباط را برقرار کرد.

قرمز رنگ عشق و علاقه است. اگر شما به خاصیت رنگها اهمیت خاصی میدهید بهتر است بدانید رنگ قرمز میتواند در تمام حالات موثر باشد یعنی همانطور که میتواند آغازگر شادی و شور باشد گاهی موجب خشم شود این بدان معنا نیست که نباید از رنگ قرمز در طراحی منزل استفاده شود بلکه بهتر است بدانیم رنگ قرمز را با ترکیب چه رنگهایی باید استفاده کنیم.در ادامه نمونه هایی بی نظیر از طراحی های داخلی با ترکیب رنگ قرمز و رنگهای دیگر را میبینید که استفاده آنها درمنزلتان نتیجه خوبی خواهد داشت.

طوسی تناژ مختلفی دارد و این تناژ زیبا شامل :

طوسی نقره ای – طوسی آبی – طوسی  روشن – طوسی متوسط – طوسی تخته سنگی.

برای استفاده از رنگ طوسی در گوشه کنار منزل باید اصول مچ کردن و در حقیقت ترکیب رنگ را به درستی رعایت کنیم . ترکیب رنگ طوسی با زرد که در حقیقت یک ترکیب عالی است و یا ترکیب رنگ طوسی آبی با رنگ های سرمه ای و آبی یک دکوراسیون معرکه می سازد.

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی می کند.
در این نوشتار سعی داریم مهم ترین نکات مربوط به دکوراسیون این منطقه با اهمیت خانه را توضیح دهیم.
یکی از اصول اولیه چیدمان در اتاق خواب می گوید محل تخت باید به گونه ای انتخاب شود که پنجره نورگیر حتما در سمت راست آن قرار گیرد.
استفاده از کوسن های فراوان بر روی تخت هایی که لبه بالایی بلندی دارند، بر زیبایی تخت می افزاید. در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسن ها از همان جنس و بافت روتختی باشند.
به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید. بافت های روتختی و والان های پرده بهتراست از یک نوع، از یک طرح و از یک طیف رنگی انتخاب شودو حتی رول بوردهای (نوارهای تزیینی دیواری) در قسمت بالایی دیوارها نیز از همان طیف رنگی باشد.
هماهنگی میان بافت ها یک سبک کلاسیک به محیط اتاق می دهد. البته اگر در میان این هماهنگی، گاهی یکی از بافت ها و رنگ ها، کاملا متضاد و مکمل دیگر بافت ها باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از یکنواختی در می آورد.
توجه داشته باشید استفاده از روتختی های زیبا تنها ملاک زیبایی و راحتی اتاق نیست بلکه باید به نرمی و لطافت آن هم توجه کنید. همه این موارد منجر به افزایش حس آسایش و راحتی در اتاق خواب می شود. نقاشی ساختمان

اتاق خواب نوجوانان دختر و پسر به طبع با رده های سنی ها پایین تر مفتاوت خواهد بود. دختران نوجوان علاقه مند به استفاده از استیکرهای شخصیت های کارتونی دخترانه و پسرها علاقه مند به داشتن یک اتاق با تزییناتی پرهیجان هستند. رنگهای مناسب و معمول برای کاغذ دیواری و سرویس تخت و کمد دخترانه نوجوانان ترکیبی از رنگهای سفید و صورتی ملایم یا رنگهایی با تناژ سبز و بنفش است اما برای پسران رنگهای سرد آبی و یا ترکیب رنگهای قرمز و کرم بیشتر استفاده می شود.

خانه شما باید معرف شخصیت شما باشد. بنابراین عکس های خانوادگی یا آثار هنری فرزندانتان را قاب کنید و از دیوار بیاویزید. اتاق نشیمن فضای خوبی برای این کار است. نترسید، هر چه معرف شخصیت شما است و از تماشای آن لذت می برید را در فضای خانه و مقابل چشمتان قرار دهید و با دیدن آن لبخند بزنید.

داشتن پلان باز و حذف دیوارهای غیر باربر می تواند آخرین گزینه برای شما باشد. برای این کار حتماً از اهالی فن و یک متخصص کمک بگیرید تا به شما بگوید که کدام دیوار در خانه شما حکم دیوار باربر را ندارد و می توان آن را حذف کرد. فقط فراموش نکنید که پس از پایان کار ترمیم کف پوش و سقف فضا ضروری خواهد بود.

دکوراسیون اتاق کودک باید با روحیات و ویژگی های کودکتان تناسب داشته باشد چرا که این مرکز تاثیرگذاری بر روحیات کودک عزیزتان است. استفاده مناسب از فضا و تطابق رنگ و طرح لوازم و اتاق کودک یکی از نکات مهمی است که در طراحی دکوراسیون اتاق کودک بایستی مورد توجه قرار گیرد.

دکوراسیون اتاق کودک، اتاق کودک، طراحی دکوراسیون اتاق کودک، رنگ، کودک، طراحی اتاق کودک، طراحی اتاق خواب کودک، طراحی داخلی اتاق کودک،

 

دکوراسیون و رنگ مناسب برای اتاق کودک

اگر کودک شما رد سالهای اولیه زندگی خود است، رنگ ملایم بهترین رنگ برای اتاق او می باشد. رنگ هایی مانند سفید، کرم، صورتی، آبی، و سبز روشن. هرچه کودک بزرگتر می شود رنگ های شاد مانند نارنجی و زرد مناسب تر هستند ولی در نهایت بهترین انتخاب رنگی است که کودک شما آن را دوست دارد. تاثیرات رنگ اتاق کودک بر شخصیت او نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شوید.

admin
admin
مجله بازسازی کار سعی کرده تا تمام مطالبی که نیاز است در اختیار شما قرار بگیرد.