مشتری های نقاشی ساختمان و رضایت آنها

نقاشی ساختمان در تهران

یکی از بهترین راه ها برای بزرگ نشان دادن فضا انتخاب رنگ های روشن است. در مرحله بعد باید به سراغ مشتری های رنگ های متضاد و زنده تری بروید و در لابه لای فضای خانه از رنگ هایی مانند زرد، آبی و سبز استفاده کنید. البته یادتان باشد که تجمع این رنگ ها در کنار هم چندان جالب نیست و بهتر است فضای خالی بین رنگ ها را داشته باشید. ترکیب رنگ های تند با فضای منفی در بزرگ جلوه دادن خانه شما نقش مهمی دارد. نقاشی ساختمان

-اگر در خانه شما یک راهرو وجود دارد که به اتاق نشیمن ختم می شود بهتر است رنگ راهرو را تیره تر در نظر بگیرید. در این صورت بعد از عبور از راهروی تاریک فضای روشن اتاق نشیمن وسیع و جا دارتر به نظر می رسد.

مشتری های

-گاهی اوقات اگر یکی از دیوارها را تیره تر در نظر بگیرید فضای کوچک خانه شما بزرگ تر دیده می شود. از رنگ های تیره و پررنگ نترسید. بعضی وقت ها انتخاب یک رنگ تیره تر برای یکی از دیوارها سبب می شود که این دیوار به مرکز توجه تبدیل شده و دورتر به نظر برسد. با این ترفند فضا بزرگ تر نشان داده می شود.

آیا تا به حال به اهمیت نورپردازی فکر کرده اید؟ شما برای مطالعه و انجام کارها به نور کافی و برای ایجاد محیطی صمیمی تر به نور ملایم احتیاج دارید. پس لازم است میزان نور را در هر اتاق تنظیم کنید. برای اتاقی که در آن مطالعه می کنید، نور بیش تری به کار ببرید و برای اتاقی که در آن استراحت می کنید نور کمتر.

۵- استفاده از یک اثر هنری:
استفاده از تابلو ها و کارهای هنری برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل یکی دیگر از روشهایی است که میتوانید با آن در فضای داخلی تغییر ایجاد کنید. کارهای هنری را با نصب یک دیوارکوب در بالای آن ها متمایز کنید و جلوه بیش تری به آن ها بدهید. لامپ های آفتابی گرما و زیبایی خاص خود را دارند. حتی اگر نمی خواهید برای خرید آثار هنری هزینه کنید، می توانید عکس های تکی یا خانوادگی خود را بزرگ کرده، قاب بگیرید و آنها را به دیوار آویزان کنید یا طوری به دیوار تکیه دهید که با اولین نگاه جلب توجه کند. سعی کنید تصاویر یا کارهای هنری هم سطح چشم نصب شوند مگر آن که بخواهید آن ها به صورت عمودی باشند.

رنگ شناسان رنگ طوسی را آغاز و زادگاه آرامش می دانند و طرحان حرفه ای از ان به عنوان پس زمینه در طراحی هایشان استفاده می کنند. بعد از تمام این تفاسیر می خواهیم با ذکر چند نکته شما را با رنگ طوسی آشتی دهیم.

به این طراحی های دکوراسیون با ترکیب رنگ خارق العاده نگاه کنید. ترکیب های حرفه ای و متخصصانه ی طراحان رنگ طوسی را به یک رنگ الهام بخش برای القای زیبایی به رنگهای دیگر استفاده کرده اند. رنگ طوسی را به صورت سایه روشن با رنگهای زیبایی همچون آبی و طلایی ترکیب کرده و یک ایده ی زیبا خلق کرده اند.

دیگر اتاق کودک شما به طور کامل از حال و هوایی کودکی و نوجوانی خارج می شود و با اضافه شدن اکسسوارهایی مربوط به پروژه های تحصیلی و درسی بیشتر به سمت جدیت می رود.

دختران همچنان از رنگهای ملایم استقبال می کنند اما پسرها بیشتر به رنگهای تیره و کدر در دکوراسیون داخلی اتاق خوابشان تمایل دارند.

نکات دکوراسیون داخلی چیدمان مدرن داخلی منزل به طبع قوانین و اصولی دارد که شاید هرکسی به انها توجه نکند. برخی عقیده دارند که طراحی مناسب دیوارها و یا معماری داخلی منزل و خرید لوازم شیک ، همه چیز در داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و مدرن است . نمی توان اهمیت این نکات را ندید گرفت ولی در این میان بایدها و نبایدهایی وجود دارد که شما را در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان هدایت می کند.

نکاتی که شما باید در چیدمان دکوراسیون داخلی منزلتان در مراحل اولیه و یا تغییر دکوراسیون دقت کنید، ریز نکاتی هستند که خانه ی شما را به یک محل زیبا و جذاب و در عین حال شیک تبدیل می کنند.

حتماً شما هم دوست دارید خانه ای زیبا داشته باشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه کارهایی را برای زیباتر شدن آن انجام دهید. ما به شما در این راه یاری می رسانیم. در زیر نکاتی در مورد بایدها و نباید های دکوراسیون خانه آورده شده است. نقاشی ساختمان در کرج

مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، شما باید قاب هایتان را به صورت مستقل یا در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم از دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. (تنها روی دیوار راه پله ها است که می توانید آنها را به صورت نامتقارن کنار هم بچینید) آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

پس از قرار دادن آنها بر دیوار مطمئن شوید که فاصله آنها بین ۵ تا ۱۵ سانتی متر از یکدیگر است. در غیر این صورت آنها مانند جزایری دور افتاده در دل اقیانوس به چشم می آیند.

تمام خانه خود را سفید نکنید

افراد بسیاری از رنگ ها می ترسند بنابراین ترجیح می دهند از آنها استفاده نکنند. این کار به زیبا شدن خانه شما کمکی نمی کند. برای این که فضای خانه خود را گرم تر کنید، مجبور نیستید از رنگ های جیغ و تیره استفاده کنید. خاکستری، زرد، کرم، آبی کمرنگ هم می توانند فضای خانه شما را گرم تر و جذاب تر کنند.

همانطور که گفتیم برای بزرگ تر جلوه کردن خانه های کوچک باید از نور استفاده کنید. آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید. با این کار می توانید در طول شبانه روز از انعکاس نور در آینه کمک بگیرید و روشنایی خانه را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از آینه در خانه باعث عمق بخشیدن به فضا می شود.

استفاده از وسایل دکوری و تزئینی، کتابخانه ها، قفسه های نگهداری وسایل و کمدلباس به زیباتر شدن فضای اتاق خواب شما کمک خواهد کرد. با توجه به نیازهایتان این وسایل را انتخاب کنید. در جنس، بافت و رنگ آنها دقت لازم را به کار ببرید. هماهنگی وسایل دکوری با دیگر مبلمان اتاق خواب نکته بسیار مهمی است.

 

admin
admin
مجله بازسازی کار سعی کرده تا تمام مطالبی که نیاز است در اختیار شما قرار بگیرد.