۱۰ تکنیک مهم نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان کار بسیار راحتی به نظر می رسد اما در طول انجام آن متوجه سختی هایی می شوید که تنها با تجربه بدست می آید. در این مطلب در مورد چند تکنیک مهم نقاشی ساختمان صحبت خواهیم نمود که  با استفاده از این نکات می توانید طرح های نقاشی خود را سریعتر و صاف تر انجام دهید.

در اینجا ۱۰ نکته وجود دارد که طرح های نقاشی خود را سریعتر و سریع تر در حالی که به شما یک نقاش حرفه ای نگاه می کنند که به آن افتخار می کنید. شما همچنین می توانید راهنمایی های خلاقانه ای پیدا کنید که می تواند زمان پاک کردن اثرات شما را به نصف کاهش دهد و زندگی قلم های رنگی خود را گسترش دهد.

 نکته ۱: برای جلوگیری از رنگ شدن کناره ها

علائم لای آنها نوارهای زشت هستند که ناشی از لایه های ناهموار ایجاد رنگ است. آنها زمانی اتفاق می افتند که روی رنگ هایی که تا حدی خشک شده اند روی آنها ریخته شود. (در شرایط گرم و خشک، رنگ لاتکس می تواند در کمتر از یک دقیقه خشک شود!) کلید اجتناب از کناره ها حفظ لبه ی مرطوب است، بنابراین هر ضربه غلطک خود را قبل از اینکه رنگ شروع شود، با سکته قبلی با خشک شدن روبرو می شود.

برای حفظ لبه مرطوب، نزدیک یک گوشه شروع کنید و غلطک را به ارتفاع بالا و پایین پایین دیوار بچرخانید و با هر ضربه یک حرکت کوچک انجام دهید. در صورت لزوم به عقب برگردید تا لکه های ضخیم را بیرون بیاورید یا اجرا کنید. اجازه ندهید غلتک تقریبا خشک شود آن را اغلب بارگیری کنید تا همیشه حداقل نصف رنگ داشته باشد. طرف باز از قاب غلتکی رو به منطقه که در حال حاضر نقاشی شده است را نگه دارید. این باعث می شود فشار کمتری روی قسمت باز غلتک ایجاد شود، بنابراین شما احتمال کمتری در این قسمت وجود دارد که لبه ها رنگ شود.

10 تکنیک مهم نقاشی ساختمان
نکته ۲: چندین قوطی رنگ را در یک سطل بزرگ برای یک رنگ سازگار در سراسر اتاق مخلوط کنید

قوطی رنگ ممکن است کمی با قوطی رنگ بعدی متفاوت باشد. اگر شما مجبور به باز کردن یک قوطی جدید در وسط یک دیوار باشید، تفاوت ممکن است قابل توجه باشد. مخلوط کردن رنگ ها با هم مشکل را برطرف می کند. بهتر است میزان رنگ مورد نیاز خود را تخمین بزنید و آن را در یک سطل ۵ گالن (فرایندی به نام “بوکس”) مخلوط کنید.

هنگامی که پوشش برای برآوردن دشوار است، بیشتر به جای کمتری اضافه کنید. شما همیشه می توانید باقی مانده را به قوطی ها بریزید. برای کارهای بزرگ، از سطل و صفحه غلتکی به جای سینی غلتکی استفاده کنید. این کار سریع تر است تا غلتک خود را بارگیری کنید تا از یک غلتک استفاده کنید. به سادگی غلطک را به سطل رنگ بچرخانید، سپس آن را در امتداد صفحه قرار دهید تا آنکه قطره قطره بریزد.

نکته ۳: رنگ را خشک کنید، سپس نوار را برای یک لبه کامل برش دهید

هنگامی که رنگ خشک است، می توانید نوار را فقط از تر و تمیز بکشید. رنگ یک رولصبر کنید تا رنگ به طور کامل خشک شود، حداقل ۲۴ ساعت، سپس از چاقوی ابزار چاقو یا جعبه برش استفاده کنید تا از طریق فیلم بریده شود. برای اطمینان از اینکه رنگ به اندازه کافی سخت به نظر برسد، از یک منطقه غیر قابل توجه شروع کنید. اگر نقاشی ساختمان را در حالی که هنوز شلوغ است برداشته اید، به مشکل می خورید. همانطور که رنگ را برش گرفتید، نوار را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. بین دیوار و نوار ایجاد می کند و نوارها را از روی دیوار جدا می کند. پس قبل از کشیدن نوار، آن را شل کنید.

نکته ۴: اول قسمت کف و پایین ، سپس سقف و دیوارها را رنگ کنید

در هنگام نقاشی ساختمان یک اتاق، معمولا نقاشان دنبال یک نظم خاص می گردند. آنها ابتدا قسمت کف، سپس سقف، سپس دیوارها را رنگ می کنند. این به این دلیل است که ساده تر کردن (و سریع تر) به کار بردن از کف  برای نقاشی کردن دیوارها است. هنگامی که نقاشی کف تمام شد،  فقط بر روی یک سطح صاف روی چوب تمرکز کنید. نگران نباشید اگر رنگ کف و قسمت پایین دیوار به دیوارها برسد. بعدا هنگام نقاشی دیوارها آن را پوشش خواهی داد. هنگامی که کف به طور کامل رنگ و خشک (حداقل ۲۴ ساعت)، سپس سراغ سقف و دیوار ها بروید.

نکته ۵: تکه های دیواری اولیه و بافت برای جلوگیری از پوسیدگی رنگ

دیواره های تازه رنگ شده اغلب به نظر می رسد رنگ یکنواخت است، اما شفاف سازگار نیست. این معمولا بیش از سوراخ ها و ترک هایی که شما با یک ترکیب پرکننده یا جیو التحصیل شده اید، رخ می دهد. پرکننده متخلخل رنگ را جذب می کند و سطح را از بین می برد (مشکل به نام “چشمک زدن”). هنگامی که نور به این نقاط خفیف نگاه می کند، آنها مانند یک انگشت بزرگ افتادند. پچ صاف نیز در مقایسه با بافت کمی اندکی از بقیه دیوار است. یک کت سریع از پرایمر، همه چیز را برای از بین بردن اختلافات و اختلاف بافتها لازم است.

پرایمر پچ را تمیز می کند تا رنگ نزند و خسته کننده شود. برای مطابقت بافت، ابتدا با یک غلتک، لبه ها را پر کنید. یک ضخامت ناخن را انتخاب کنید تا بافت بافت اطراف آن مطابقت داشته باشد (یک غلتک ۳/۸ اینچی برای دیوارهای صاف، ۱/۲ اینچ برای بافت).

نکته ۶: سطوح کثیف را تمیز کنید تا رنگ بتواند یک پیوند قوی ایجاد کند

در هنگام رنگ آمیزی ساختمان اگر روی سطوح روغنی و کثیف رنگ کنید، رنگ به آسانی تراشه یا پوست پوست می شود. بنابراین قبل از نقاشی، مناطق تمیز و مرطوب را با تمیزکننده یا تمیزکننده سنگین برای تمیز کردن آماده کنید. آنها به خوبی برای تمیز کردن سطوح رنگی، لاک زدن و یا رنگ آمیزی به منظور بهبود چسبندگی رنگ جدید کار می کنند. آنها ایده آل برای تمیز کردن مناطق چرب یا چرب مانند دیوارهای آشپزخانه و حمام هستند و علامت های دست در اطراف سوئیچ های نور و درب های دست دوم را از بین می برند.

با استفاده از یک پارچه بدون پارچه ای یا پد ساینده، پاک کننده را در یک حرکت دایره ای پاک کنید. از پایین شروع کنید و کار کنید. پس از تمیز کردن سطح، هر سوراخ و سوراخ را پر کنید، سپس قبل از نقاشی صاف کنید. پاک کننده ها در فروشگاه های نقاشی و مراکز خانگی در دسترس هستند. اطمینان حاصل کنید که دستکش های لاستیکی و محافظ چشم را بپوشانید.

نکته ۷: غلطک رنگ را در امتداد لبه ها برای بافت سازگار رول کنید

گوشه ها و حوزه هایی که در کنار تخت هستند و تنها با یک قلم مو رنگ می شوند، بافتی متفاوت از رنگ اطراف دارند. برای اطمینان از اینکه بافت به پایان رسید در این مناطق سازگار خواهد بود، بر روی رنگ بریزید و سپس بلافاصله قبل از خشک شدن را با غلتک رنگ کنید. از ۳ عدد استفاده کنید غلتک با یک چرتکه همان ضخامت همان غلتکی است که برای بقیه دیوار استفاده می شود. غلطک تا آنجا که می توانید بدون بریدن دیوار مقابل یا شیب رنگ بر روی تر و تمیز قرار دهید. قبل از رفتن به قسمت بعد، روی یک رنگ بریزید و آن را در یک منطقه رنگ کنید.

نکته ۸: به جای پلاستیک، از پارچه های پنبه ای استفاده کنید

ناپایدار و کثیفی همیشه اتفاق می افتد، صرف نظر از اینکه چقدر مراقب باشید. برای آنها بسیار ساده تر است تا آنها را از موکت خود پاک کنید یا بعد از طبقه چوب خود را پاک کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که پارچه های پارچه ای را در منطقه کار خود بکار ببرید. بوم ضخیم در محل قرار می گیرد، بنابراین شما نیازی به نوار آن ندارید، و شما می توانید آن را برای پوشش هر سطح استفاده کنید. پارچه های پلاستیکی قطره لغزنده به راه رفتن یا تنظیم یک نردبان در و در محل اقامت نیست. حتی بدتر از آن، رنگ بر روی پلاستیکی ماندگار می شود و می تواند بر روی کفش شما بیفتد و از طریق خانه ردیابی شود. نقاشی روی پارچه های چسبی لغزنده است، به طوری که کاغذ کازین بهتر از وینیل، کاشی و چوب سخت است. ورق های کاغذی را با هم مخلوط کنید و به یک ورق بدون لایه بچسبید.

اما حتی با استفاده از پارچه های بوم یا کاغذ ، نوشابه های بزرگ هنوز هم باید از بین بروند و یا از طریق آن از بین می روند. نوشیدنی های پاک را با حوله های کاغذی یا پارچه های پارچه ای پاک کنید. به همین ترتیب، اگر رنگ را بر روی هر سطح دیگر بچرخانید، بلافاصله آن را پاک کنید.

نکته ۹: رنگ را رنگ کنید تا جایی که شما نمی توانید لبه ی مرطوب را نگه دارید

شما نمی توانید پوشش های بزرگ مانند سقف ها، دیوارهای فوقانی و یا پله ها را در یک رنگ آمیزی ساده تکمیل کنید، بنابراین بهترین راه برای به حداقل رساندن علائم لکه در این مناطق این است که رنگ را در امتداد لبه هایی که نمیتوانید مرطوب نگه دارید، بپوشانید. پوشش نازک تر و رنگ آمیزی رنگ باعث جلوگیری از انباشتگی می شود که علامت دام را ایجاد می کند.برای رنگ آمیزی بخش بزرگی بدون رها کردن علامت های لبه، غلطک تقریبا خشک را در جهت های مختلف در امتداد لبه خشک رنگ کنید و رنگ را به همان ترتیب قرار دهید. پس از اتمام طول کل دیوار یا سقف، به بخش بعدی حرکت کنید و روی لبه های پر شده رنگ کنید. برای پوشش دوم، رنگ را در جهت مخالف قرار دهید.

10 تکنیک مهم نقاشی ساختمان

نکته ۱۰: شن و ماسه را بین روکش های یکپارچه بسیار صاف کنید

یک روکش رنگ معمولا رنگ زیرزمینی و شین را در ترمینال پنهان نمی کند. و اگر سطح صاف را بین روکش ها دیده باشید، پایان ممکن است بافت دانه ای داشته باشد. برای تکمیل صاف، قبل از اعمال هر پوشش رنگ، آن را تمیز کنید.  ماسه را با یک اسفنج صیقل دهنده با شن و ماسه تمیز کنید. اسفنج ها به شکاف هایی می افتند که در آن کاغذ شسته شده نمی تواند برود و حتی فشار را اعمال کند. سپس اولین روکش رنگی را اعمال کنید، آن را حداقل ۲۴ ساعت خشک کنید، آن را به اندازه کافی شستشو کنید تا یک سطح کاملا صاف و سپس پوشش دوم را بپوشانید. پس از هر بار شستشو، تر و تمیز را خالی کنید، سپس آن را با یک دستمال کاغذی پاک کنید تا گرد و غبار را از بین ببرید.

مقاله بسیار مهمی بود که سعی شد تا چند تکنیک و نکته مهم نقاشی ساختمان را برای کسانی که می خواهند رنگ آمیزی ساختمان انجام دهند یا سفارش نقاشی ساختمان دهند بنویسیم.

برگرفته از سایت : chron

منبع: وبلاگ خدمات ساختمانی پایتخت

admin
admin
مجله بازسازی کار سعی کرده تا تمام مطالبی که نیاز است در اختیار شما قرار بگیرد.