نمونه های معتبر در نقاشی ساختمان

اگر رنگ سقف را کمی تیره تر در نظر بگیرید و این رنگ تیره را تا ۳۵سانتیمتری بالای دیوار معتبر ادامه دهید فضا بزرگ تر به نظر می آید. اگر در بخش پایینی دیوار راه راه های متالیک را در زمینه ای روشن تر به کار ببرید نتیجه کارتان به مراتب رضایت بخش تر می شود.
-برای رنگ دیوار ها و اجزای دکوراسیونی خانه هر رنگی را که انتخاب می کنید، یک شیء مشکی هم در فضای خانه قرار دهید. یک جسم سیاه مانند آباژور، مجسمه، جا شمعی و … سبب می شود که سایر رنگ های خانه بهتر به چشم بیایند. این نکته را حتما امتحان کنید تا ببینید در بهتر شدن فضا چه تاثیر مثبتی دارد.

-یکی از موثرترین راه ها برای تغییر رنگ خانه ،رنگ آمیزی دیوارهاست. این روزها رنگ هایی هم در بازار موجودند که بدون بو هستند و زودتر خشک می شوند اما هزینه خریدشان بیشتر است. اگر امکان رنگ آمیزی دیوارها به هر دلیلی برایتان وجود ندارد می توانید با کمک تابلوهای نقاشی بزرگ، یک بوم از رنگ های مورد نظر یا حتی به کمک پارچه های رنگی روی دیوار رنگ های تازه ای به وجود آورید. در این صورت هر زمان که آمادگی داشتید یا به خانه دیگری نقل مکان کردید می توانید به سراغ قلم مو و قوطی های رنگ بروید.

معتبر

حتما همه شما دوستان نمناکی میدانید که رنگ زرد نشانه صبر و آرامش است و روانشناسان مخصوصا آن دسته که در رنگ شناسی و تاثیر آن بر شخصیت و زندگی افراد مطالعاتی انجام داده اند تاکید خاصی بر استفاده رنگ زرد در محیط خانه و کار دارند به همین دلیل با توجه به دنیای پر از استرس امروزی ما بر آن شدیم تا با این تصاویر و نکات مهم طراحی پوسته به آنها برای ایجاد حس زیبای آرامش همراه شما شویم

بشقاب های سفید و زرد درخشان آرامش را خلق میکند در یک صبح آفتابی صندلی های چوبی حس تازگی به وجود می آورند رنگهای زرد استفاده شده در میز کوسن ها پنجره ها باعث تحریک و تقویت اشتها میشود. نقاشی ساختمان

دکوراسیون اتاق خواب مهم است چرا؟ به این دلیل که ما یک سوم از عمرمان را در اتاق خواب می گذرانیم پس این مدت طولانی ارزش آنر ا دارد که برای این بخش از خانه یک رنگ و یک دکوراسیون آرامبخش انتخاب کنیم.

همه ی رنگ ها زیبایی خاص خودشان را دارند اما به طور کلی برخی از رنگها خصوصیت آرامبخشی دارند به همین دلیل برای اتاق خواب گزینه های خوبی هستند.

اتاق خواب های ما اغلبِ اوقات دیوارهای شلوغی دارند، رختخوابمان معمولا نا مرتب است و بعضا وسایل زیادی روی زمین اتاق خواب وجود دارد. شاید وقتش رسیده به این اتاق رسیدگی و توجه کنیم. نمی گوییم اتاقتان را شبیه اتاق خواب های هتل پنج ستاره کنید، اما قاطعانه می گوییم کهاین مکان به آرام ترین و آرام بخش ترین مکان خانه تان تبدیل شود.

بهترین گزینه های رنگی برای اتاق خواب های آرامبخش سه رنگ آبی – سبز و یاسی بنفش است که نمونه های اجرا شده ی این رنگها در اتاق خواب های شیک ومدرن را در می بینید.

رنگ زمینه اتاق، کرم شکلاتی و گلبهی است. استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی، مکمل رنگ فضای زمینه است. استفاده از روتختی براق، مانند هر بافت براق دیگر، علاوه بر اینکه نوعی حس تجمل گرایی را به ببیننده القا می کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبی تیره باعث می شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه ای چند برابر بیابد. رنگ و طرح بافت های پارچه ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.
همین امر سبب شده است تا در محیط، تعادل برقرار شود. یادتان باشد که یکی از ویژگی های سبک کلاسیک، استفاده از بافت های براق در کنار دکور چوبی تیره است.
هر چه پهنای قاب تابلوها بیشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ تر شده و هر چه پهنای قاب کمتر باشد، تنها نقاشی یا سایر آثار داخل قاب جلوه بیشتری خواهد داشت.
همچنین، استفاده از تک مبل کمک می کندتا فضایی صمیمی و دلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید. برای تفکیک این فضا در کنار تک مبل می توان از نور موضعی (آباژور) استفاده کرد. بهترین آباژورها درکنار تک مبل ها، آباژورهایی هستند که نورشان به سمت پایین باشد.
به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه واستراحت در شب پدید می آید. هر چه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد، تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب، مناسب است.
استفاده از چراغ های آباژور کوتاه بر روی پاتختی ها، میتواندفضایی رومانتیک به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید.

بزرگ نشان دادن خانه کوچک و استفاده از رازهای چیدمان حرفه ای در دکوراسیون داخلی این امکان را به شما می دهد تا از کمترین فضای موجود در خانه ، بیشترین استفاده را ببرید.

نیازی نیست که نگران باشید و در شرایط سخت به فکر نقل مکان باشید.  در این مطلب تکنیک هایی را معرفی خواهد کرد که شما می توانید با استفاده از آنها در یک آپارتمان کوچک احساس راحتی و آرامش داشته باشید. همراه با شما این ۵ نکته را مرور می کنیم.

دکوراسیون و رنگ اتاق خواب را چطور انتخاب می کنید؟ زمانی که نام ست کردن و یا دکوراسیون به میان می آید در ذهنمان تصویری از یک فضای مدرن و شیک با کلی امکانات با هزینه های بالا نقش می بندد اما همه چیز این نکات نیستند. شما حتی اگر در یک آپارتمان اجاره ای هم زندگی کنید می توانید با چند تغییرات کوچک یک دکوراسیون زیبا برای اتاق خواب خود داشته باشید.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها توجه به ترکیب رنگ دیوار ها، لوازم و مبلمان فضای داخلی آن، نکته بسیار مهمی است که باید توجه ای ویژه به آن داشت. عوامل و شرایط مختلفی در این انتخاب تاثیر گذارخواهند بود. علاقه و سلیقه شما، صاحب خانه و یا اجاره نشین بودن و هزینه ای که برای این موضوع در نظر می گیرید. گاهی نیز با توجه به شرایطتان شاید ترجیح بدهید از وسایل قدیمی خود استفاده کنید و قصد خرید کردن نداشته باشید. این مطلب نکات و ایده هایی کاربردی را در خصوص طراحی داخلی اتاق خواب به شما ارائه میدهد.

حفظ امنیت کودک نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شوید. او مدت زمان بسیار زیادی را در اتاقش تنها خواهد بود بنا براین از به کار بردن وسایل نوک تیز و آتش زا در اتاق کودک دلبندتان بپرهیزید، حتی اگر زیبا و تزئینی باشد. نقاشی ساختمان

 

 

admin
admin
مجله بازسازی کار سعی کرده تا تمام مطالبی که نیاز است در اختیار شما قرار بگیرد.